اموزش اجرای بازی پلستیشن بر روی کلمپیوتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ehsan-davari
12:9
سه شنبه 9 تير 1394

سلام  اسم احسان امروز برای شما یه اموزش دارم می خوام بازی های پلستیشن رو روی کامپیوتر اجرا کنیم این اموزش  100%درست است و خودم ان را امتحان کردم خوب امروز می خوام بازی  gta5 رو روی کامپیوتر اجرا کنیم خوب 

1-شما باید برنامه ی Pcsx2-r5617 v رو داشته باشد  اینم عکسش

2-باید تنضیمات رو درست کنید 

 

1-همچیو نکست بزنید تا به این مرحله برسیم

در

اینجا برید به پوشه نصب شده برنامه ی Pcsx2-r5617 v و هرچی در پوشه bios هست کوپی و در قسمت Documents کامیوتر پیست کنید . ودر قسمت document در قسمت PCSX2 در فایل bios پیست کنید

 

دوباره به این صفحه برگردید 

ماننده من رفلیش را بزنید و مانند عکس گزنیه اخر را انتخاب کنید

 

این بود تنضیمات برنامه حالا باید بازی رو اجرا کنیم 

بازی مورد نضری رو که می خوای بازی کنید رو با cd در کامپیوتر بزارید 

خوب به برنامه بروید گزینه cdvd رو بزنید بعد گزینه ی  plugin meno رو بزنید 

بعد گزینه  ی plugin setting رو بزنید و اون دیسکی رو انتخاب کنید که توش بازی رو گزاشتید 

تمام حالا گزینه ی system رو بزنید و بعد اولین گزینه را بزنید 

تبریک حالا شما وارد بازب شدید این اموزش کاملا درست است من اینمطلب رو خودم نوشته ام

 

 

منیع:unity-download.loxblog.com



تعداد بازدید از این مطلب: 576
بازدید : 576

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود