بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ehsan-davari
19:18
شنبه 26 ارديبهشت 1394

 

email:ehsandavari320@yahoo.com

تعداد بازدید از این مطلب: 448
بازدید : 448
ehsan-davari
13:20
شنبه 26 ارديبهشت 1394

 

دانلود بازی Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

توسط: Ehsan | شاخه: بازی های اکشنبازی های ماجرایی | بازدید: 37667
 
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

بازی هری پاتر وزندانی ازکابان
قسمت سوم از سری بازی های هری پاتر Harry Potter and the Prisoner of Azkaban از وان ام وان آماده دریافت میباشد.کمپانی نام آشنای Electronic Arts وظیفه انتشار و کمپانی EA Bright Light وظیفه ساختن این بازی را بر عهده داشته است.
بازی زیبای هری پاتر و زندانی آزکابان. بازي بدين قرار است كه هري به همراه دو دوست ديگر خود (Ron و Hermoine) براي گذراندن سومين سال تحصيليشان در راه رفتن به Hogwartz هستند اما همانطور كه در اولين بخش بازي مشاهده خواهيد كرد هري در قطاري كه در آن حضور دارد با روحي كه توسط فراري زندان آزكابان كنترل ميشود مواجه ميشود و ...
حداقل سیسم مورد نیاز:
CPU/Processor: Intel Pentium 4 3.0GHz / AMD Sempron 3600+
Video Card Required: Nvidia GeForce 8600 GT / ATI Radeon X800 GT
Minimum RAM (Memory): 1 GB
Hard Drive Space Required: 4 GB
DirectX Version Needed: 9

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
 
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban

 
سرویس VIP: 
دانلود رایگان سایت داری محدودیت تعداد کانکشن همزمان و پهنای باند است. ولی این سرویس دارای محدودیتی نمی باشد. این سرویس بصورت ماهیانه با هزینه ای ناچیز ارائه میشود که برای کاربران 5% تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. 
خرید اکانت VIP بدون محدودیت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2234
بازدید : 2234
ehsan-davari
13:17
شنبه 26 ارديبهشت 1394

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 برای PC

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می‌شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی‌های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی‌ها که از روی فیلم ساخته می‌شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ‌هایی هستند که با از بین آن‌ها می‌توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می‌شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می‌رسند. از داستان بازی چیزی نمی‌گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن‌ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه‌ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می‌توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی‌گیرید و می‌توانید با دیگر شخصیت‌های بازی هم بازی کنید.

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 / Windows 7 32Bit
CPU: Core 2 Duo  ۷۵۰۰ ۲.۹۳GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5200+
RAM: ۴ GB
HDD: ۸ GB free disk space
Graphics:  nVidia GeForce GT 220 / ATI Radeon HD 4650

 

تصاویری از محیط بازی:

http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-01-small.jpg http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-02-small.jpg

http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-03-small.jpg http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-04-small.jpg

http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-05-small.jpg http://www.downloadsoftware.ir/uploads/2011/07/HP-Part2-06-small.jpg

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت‌ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل‌های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید و بازی را نصب نمایید. در هنگام نصب بازی از شما سریال خواسته می‌شود ، با مراجعه به فایل Serials.txt که همراه با بازی دانلودی شما می‌آید ، یکی از سریال‌ها را برداشته و وارد نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی‌فایل‌های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل‌های فشرده تست شده و سالم می‌باشند. تیم دانلود سافت ور امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی‌ها ، در فایل‌های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت‌ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس‌ها ، کرک بازی‌ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می‌کنند و به همین علت شما نمی‌توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی‌شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می‌باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت‌ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

توجه: از این پس ، فایل‌های فشرده با حجمی‌بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل‌ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی‌پارت‌ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن‌ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل‌ها به اکسترکت بپردازید.

 

http://www.jetup.ir/uploads/12_07_1113104548121.jpg دانلود به صورت پارت‌های ۱ گیگابایتی:

        پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳ | پارت ۴ | پارت ۵ | پارت ۶ | پارت ۷ | پارت ۸

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

مشخصات

امتیاز کاربران :

1 Stars2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (10 votes, average: 4�20 out of 5)
نويسنده : پژمان
حجم : 7.7 GB 
منبع : دانلود سافت ور
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سایت دانلود سافت ور هستید .

 

رمز فایل

 www.downloadsoftware.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 707
بازدید : 707
ehsan-davari
16:9
سه شنبه 22 ارديبهشت 1394

## نسخه BlackBox اضافه شد ##

مورتال کامبت ایکس – Mortal Kombat X PC Game

| دانلود بازی مورتال کامبت ایکس – Mortal Kombat X برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه ۳DM + BlackBox بازی Mortal Kombat X |

 

p

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی Mortal Kombat X را در ۸ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی :بازی کامپیوتر Mortal Kombat X یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط NetherRealm Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . مورتال کامبت از جمله بازی های اکشن و مبارزه ای است ایده اصلی آن توسط Ed Boon and و Tobias مطرح گردید و در سال ۱۹۹۲ توسط Midway Games اولین نسخه آن برای کنسول‌ های آرکید به بازار عرضه گردید . پس از آنکه بازی با استقبال چشمگیری روبرو شد , در سال ۱۹۹۵ کمپانی های فیلم سازی تصمیم به ساخت فیلم سینمایی با نام مورتال کامبت گرفتند که یا فروش خوبی روبرو گردید و پس از آن نسخه های دیگری از این بازی در قالب فیلم و سریال روانه بازار شد . روال بازی مورتال کامبت نسبتا در تمامی نسخه‌های یکسان است به این صورت که در ابتدا ، پلیر شخصیت مورد نظر خود را انتخاب و طی دو راند به مبارزه با شخصیت رایانه و یا پلیر دوم می‌پردازد و برنده کسی است که بتواند در دو راند حریف خود را شکست دهد . اما نسخه ای که به تازگی منتشر شده است از تمامی جهات با نسخه های قبلی متفاوت بوده و به نوعی می توان گفت دفتر جدیدی را در سری بازی های مورتال کامبت گشوده است .

 

 

مورتال کامبت ایکس ترکیبی بی نظیر از مهارت های مبارزه و تصاویر سینماتیک را به همراه گیم پلی جذاب به تصویر می کشد . برای اولین بار بازی این امکان را به پلیر می دهد تا بتواند نحوه مبارزه و استراتژی نبرد شخصیت مورد نظر را انتخاب کند . اولین نماش از این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۴ رونمایی شد که در آن بازی با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا گردید ولی پس از مدتی کمپانی سازنده توانست به رزولوشن ۱۰۸۰ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دست پیدا کند و همین قدم محکم باعث شد تا بسیاری از طرفداران سری بازی های مورتال کامبت به انتشار نسخه ای جذاب و فوق العاده امیدوار شوند . تریلرهایی که تا به امروز برای بازی منتشر شده است , نشان می دهد که به نسخه جدید , شخصیت های جدیدی به همراه مکان های جدید مبارزه اضافه شده است اما هنوز بسیاری از جنبه های بازی به ویژه حالت داستانی آن ناشناخته است . اولین تجزیه و تحلیل بازی توسط Gamescom در مورد شخصیت Kano که در محیط جنگل به مبارزه می پرداخت , صورت گرفت . در تریلر بازی , وجود مرحله ای جدید ، پر از شاخ و برگ و کاملا زرق و برق دار به چشم می خورد . برای ساخت بازی از موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که باعث شده است نتایج به دست آمده فراتر از انتظارات باشد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند پاکت گیمز دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

* توجه داشته باشید نسخه PREMIUM EDITION فاقد مود داستانی ( STORY MODE ) می باشد *

 

 

Mortal Kombat X-1

 

Mortal Kombat X-2

 

Mortal Kombat X-3

 

Mortal Kombat X-4

 

Mortal Kombat X-5

 

Mortal Kombat X-6

 

Mortal Kombat X-7

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: ۶۴-bit: Vista, Win 7, Win 8 

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz 

Memory: ۳ GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 | AMD Radeon HD 5850 

DirectX: Version 11 

Network: Broadband Internet connection 

Hard Drive: ۲۵ GB available space

 

سیستم پیشنهادی :

 

OS: ۶۴-bit: Win 7, Win 8 

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz 

Memory: ۸ GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon HD 7950 

DirectX: Version 11 

Network: Broadband Internet connection 

Hard Drive: ۴۰ GB available spacerectX Compatible

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی نسخه Blackbox بازی : ۱۸.۸ GB

 

 

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه Full – Reloaded بازی Mortal Kombat X را در ۸ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

## دانلود نسخه BlackBox ##

 

## دانلود نسخه PREMIUM EDITION ##

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 5838
بازدید : 5838
ehsan-davari
16:53
چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394

دانلود بازی فروت کرفت کامپیوتر fruit craft pc

 

 




بازی فروت کرفت یک بازی آنلاین ایرانی در سبک بازی های فکری میباشد.شما دارای کارت های مختلف هستید و باید از این کارت ها برای جنگ با سایر کاربران استفاده کنید و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارید پس از پشت سر گذاشتن مامورت های مختلف سطح شما ارتقا پیدا خواهد کرد و کارت های جدید و با قدرت بالا تر در اختیار شما قرار خواهند گرفت.تا کنون هیچ نسخه رسمی کامپیوتر برای این بازی منتشر نشده است ولی سایت کمیاب گیم قصد دارد آموزشی را به شما ارائه دهد تا بتوانید بازی فروت کرفت را بر روی کامپیوتر اجرا کنید.
برای دانلود این بازی به ادامه مطلب بروید.

 

ویژگی های بازی : 

امکان ایجاد قبیله برای مبارزه با سایر قبایل
دارای سیستم رتبه بندی برای کاربران
قابلیت تنظیم به دو زبان فارسی و انگلیسی
امکان چت کردن با دوستان خود در محیط بازی
و…

 


ابتدا بلواستک رو دانلود کنید

دانلود بلواستک

kamyabgame.ir رمز

بعد از دانلود و نصب بلواستک فروت کرفت رو از لینک زیر دانلود کنید

دانلود فروت کرفت

خیلی ببخشید رمز دیر شد

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 19472
بازدید : 19472
ehsan-davari
21:21
پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394

Assassin's Creed Pirates Android

Update

دانلود Assassin’s Creed Pirates 2.1.0 – بازی دزدان دریایی اندروید + دیتا

 

Assassin’s Creed Pirates v2.1.0 + Mod – بازی دزدان دریایی گرافیک اچ دی آندروید همراه فایل دیتا + تریلر  – ۱۰۰% تست شده و آفلاین
نسخه معمولی + مود به صورت جداگانه

Assassin’s Creed Pirates به فارسی (آساسین کرید دزدان دریایی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی بازیسازی معروف یوبی سافت برای سیستم عامل اندرویدمی باشد که چند دقیقه قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اول آن در پلی استوری بودیم و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم! در این بازی واقعا شگفت انگیز شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و می بایستی برای به دست آوردن گنجینه های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید!

یکی از نکته های جالب و خارق العاده ی بازی وجود شخصیت هایی که در بازی های دیگر یوبی سافت موجود بود را می توان نام برد! گرافیک خیره کننده ی بازی، کیفیت صداگذاری حرفه ای و ماموریت هایی واقعا شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی اکشن را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد!

برخی از ویژگی های بازی Assassin’s Creed Pirates اندروید :

* به دست آوردن قایق های بیشتر از عصر طلایی دزدی دریایی

* امکان ارتقاء کشتی خود با استفاده از غارت کشتی ها و ابزارها

* استخدام بهترین خدمه و یادگیری بیش از ۵۰ تکنیک برای تبدیل شدن به کاپیتان بهتر

* تغییر شرایط آب و هوایی به طور مستقیم برای تجربه ی واقعی ترین بازی اکشن!

* در دسترس بودن یک نقشه کارائیب بزرگ برای شروع کردن یک ماجراجویی شگفت انگیز

* لذت بردن از ۵۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز در مکان هایی واقعی و خیره کننده

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی ، چینی، ژاپنی ، کره ای و روسی

بازی Assassin’s Creed Pirates هم اکنون در پلی استوری با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می رود که دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰می باشد و ما در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم! برای مشاهده ی تصاویری از بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید …

توجه داشته باشید که : لینک دانلود نسخه مود شده یک فایل فشرده است که شامل دو فایل نصبی است : در یک فایل نصبی پول بی نهایت است و در فایل نصبی دیگری تمامی آیتم ها و فرآیندها باز شده اند که می توانید به دلخواه یکی را نصب کنید.

 تغییرات نسخه ی v2.1.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع برخی از مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Assassin's Creed Pirates - بازی دزدان دریایی اندروید + دیتا!

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آ نرا با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.ubisoft.assassin.pirates را در Android/obb حافظه خود کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید ;-)

 

Download Assassin's Creed Pirates Android Apk + Obb - New Free

 

 

Download Assassin's Creed Pirates Android Apk + Obb - New Free

 

 

 
امتیاز 4.18518518519 با 27 عدد رای

ILIVID

اطلاعات بازی / نرم افزار

دانلود Assassin’s Creed Pirates 2.1.0 – بازی دزدان دریایی اندروید + دیتا

تعداد بازدید از این مطلب: 827
بازدید : 827


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود